pátek 25. ledna 2013

Sladká políbení #2


Páteční meme pořádané Syki.
O co jde?
1. Meme se bude objevovat na blogu v PÁTEK.
2. Vyberte si jeden knižní moment, kdy se někdo políbí. Může jít o hlavní hrdiny, může jít o vedlejší hrdiny, může jít o nepřátele...
3. Může se jednat i o moment, ve kterém k žádnému polibku nakonec nedojde, ale ve vzduchu se vznáší to pravé jiskření.
4. Mělo by jít o romantické momenty, abychom si mohly povzdechnout, jaké je to krásné.
5. Bavte se.





Lovkyně snů #1 - Lisa McMann

  Janie si sedne vedle něj. Potřese hlavou. "Fajn," vzdá to. Přitáhne si kolena pod bradu a obrátí se tváří k němu.
  "Takže," pokračuje, "jak ses v tom snu ocitl dvakrát?"
  Cabel pohlédne na druhou stranu a pak znovu na Janie
  "Dobře, tak se do toho teda vrhnem po hlavě."
  "Asi jo"
  "Jasně, takže... ehm... odpoveď zní že nemám. Ani. Šajn. Jo a dej mi vědět, až budu s otázkama na  řadě já. Zajímalo by mě totiž, jak ses sakra. Dostala. Do mýho. Snu. Haló."
  Janie zrudne. "Některý sny máš docela dobrý."
"Ne, vážně?" Cabel se k ní nakloní a chytne ji za bradu. To ji zaskočí. Přitáhne si ji k sobě a palcem jí přejede po lícní kosti. Pak přitiskne rty na její ústa.
Janie se polibku poddá. Zavře oči a vyjede rukou po jeho paži až na rameno. Oba chvíli sladce vychutnávají polibek. Cabel jí zaboří prsty do vlasů a přitáhne si ji blíž. Janie se však stihne odtáhnout, dokud je čas. Ruce a nohy má jako z gumy.
"Ty bláho," zadrmolí Janie, "Ty...ty..."
Cabel se líně usměje, rty má stále vlhké. "Ano?"
"Ty líbáš líp, než jsem si představovala. Dokonce líp než..."
Cabel zamrká. "Ne," vyjekne. "Ne, ne, ne. Neříkej, že jsi u toho byla."

7 komentářů:

  1. :DDD Vráá!
    A práve kvôli tomuto chcem túto knihu...toto na sebe naznášam, prečítam si o jednom bozku a už chcem knihu. x)

    OdpovědětVymazat
  2. Tahle scéna byla TAk perfektní!!! :D

    OdpovědětVymazat
  3. Tento úryvok mi pripomenul veľmi pekné časti série 8D

    OdpovědětVymazat
  4. To je krásné :) četla jsem jen tuhle první knížku, ale jak jsem si teď vzpoměla, tak si přečtu i ostatní díly, hned jak je najdu v knihovně :)

    OdpovědětVymazat