pondělí 18. března 2013

1. blogové narozeniny








Tak je to tady. Přesně před rokem jsem se odhodlala k založení blogu. Chtěla jsem jenom sdílet svůj názor na knihy s jinými knihomoly, a dostala jsem se sem. Nikdy by mě nenapadlo, že mě blogování o knihách tolik chytne, a už vůbec ne, že poznám tolik skvělých lidí. Chtěla bych vám poděkovat za podporu ať už formou komentářů, nebo jenom tím, že čtete moje recenze. A je snad lepší způsob, než uspořádat soutěž? :) Výherci budou dva, tudíž každý vyhraje pět knih. Bude jenom na nich, jak si knihy rozdělí. Pokud budou chtít jednu knihu oba, přednost bude mít první vylosovaný. No, ale teď už přejdeme k samotné soutěži, ne? :) 




A o tohle budete soutěžit :) Chtěla bych poděkovat nakladatelství Fragment, za věnování dvou výtisků Nepřítele mého nepřítele od Kateřiny Petrusové, a nakladatelství Fortuna libri, za věnování knih Switched, Destiny a Ascend. Bohužel jeden výtisk Switched je zničený, ale snad to výherci nebude tolik vadit :) Zbytek knih jsem do soutěže koupila já.

 PRAVIDLA 
  • Soutěží se od 18.3. do 17.4. 2013
  • Soutěž je otevřená pro všechny jak z Česka, tak se Slovenska 
  • Do soutěže vstoupíte tak, že vyplníte soutěžní formulář 
  • Dotazník můžete vyplnit pouze jednouDuplicitní vstupy budou bez milosti smazány
  • Výherci budou dva 
  • Výherci budou vylosování pomocí Random.org. Budou informováni e-mailem, a mají 48 hodin na odpověď
  • Vyhrazuji si plné právo na prodloužení soutěže, změnu pravidel...

EXTRA VSTUPY 
  • 2 vstupy za sledování blogu pomocí GFC 
  • 2 vstupy za sledování blogu na Facebooku
  • 2 vstupy za sdílení soutěže
  • 2 vstupy za okomentování nějaké recenze

SOUTĚŽNÍ FORMULÁŘ 

47 komentářů:

  1. Moc gratuluji k blogovým narozeninám a přeji další úspěšné roky :)

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělá soutěž! Gratuluji k jednomu roku blogování! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásne ceny 8)
    Možno som omylom pri úprave formulára odoslala 2krát to isté, netuším, tak hádam prišlo aspoň 1 vyplnené.

    OdpovědětVymazat
  4. Páání, nádherné ceny! Gratuluji k ročnímu blogování! Pořád se nemůžu nabažit těch cen :D

    OdpovědětVymazat
  5. Gratuluji ti k narozeninám :) První jsou vždycky něčím výjimečné :) Ať tě stále blogování baví a děláš to s láskou. Sehnala jsi krásné ceny, takže se určitě připojuji :) Oslav to :)

    OdpovědětVymazat
  6. Gratuluju k narozeninám a přeju hodně štěstí. :) Jinak sledování přes fb je povinný k soutěži?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! :)
      Ježíš! Není :D S tím formulářem byly nějaké problémy, a asi jsem to potom neodškrtla... omlouvám se.

      Vymazat
  7. Jojo, je nejlepší udělat soutěž, já je dělám taky.. a ráda! :D) Tak já ti - škrt - blogu přeji všechno nejlepší! Tvoje recenze jsou vždycky vtipné.. :D) No prostě buď tu ještě dlouho, protože jestli s blogerstvým praštíš, tak tě budu v noci strašit! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mě baví dělat soutěže, jenom s tím posílán už to taková sranda není :D Třeba když vyhraje někdo ze Slovenska... to mám potom hrozný nervy, jestli ten balíček vůbec dojde :D
      Nemám zrovna v plánu skončit, ale tohle je vážně dobrá motivace! :D A hrozně moc děkuju :)

      Vymazat
    2. Uch s tím Slovenskem mám taky nervy. I se bojím to napsat na obálku.. :D A vůbec celý posílání balíčků je strašidelný... :D
      Nemáš zač a motivuji ráda.. zvláště takhle zabijácky. :D

      Vymazat
  8. Míšo, gratuluji k prvním blogovým narozeninám :)) Já si tím už prošel, ale je to dobrý kus cesty co s blogem ujdeš :)) Já třeba nikdy u blogů co jsem měl dlouho nevydržel, až na ten co mám teď o knížkách a vůbec toho nelituji, poznal jsem plno skvělých lidí, jako tebe, Em, Filipa, Domču, Annie, Vendeu, Rodaw,.... a jsem za to rád :)) Takže ještě jednou všechno nejlepší k prvním blogovým narozeninám, a ať tu jsi s blogem ještě dalších 50 let :D A nakonec děkuji za skvělou soutěž :))

    OdpovědětVymazat
  9. Za jeden rok si postíhala kopec vecí, gratulujem mimochodom :) Nech sa ti hodne, hodne darí...

    OdpovědětVymazat
  10. Moc gratuluju k prvním narozeninám!:) tvoje malé dětátko už začíná chodit a říká první slůvka!!:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bože nestraš! Už jenom čekám, kdy začne odmlouvat :D Děkuju :)

      Vymazat
  11. Přeji všechno nejlepší, a spoustu dalších let v naší komunitě knihomolových blogerů! :D :) Ty ceny jsou úplně boží- jsem z nich naprosto nadšená! Doufám, že se ti nadále bude dařit a narazíš na skvělé knihy a prožiješ skvělé chvíle tady na blogu- třeba jako, když uvidíš, že máš 1000 čtenářů a budeš křičet na celý barák! :D

    Doufám, že se máš krásně! S pozdravíčkem :)

    OdpovědětVymazat
  12. Krásné první narozeniny ;)

    OdpovědětVymazat
  13. přeji všechno nejlepší k prvním blogovým narozeninám :) spoustu dalších uspěšných let, at tě to pořád baví a hlavně spoustu návštěvníků...

    OdpovědětVymazat
  14. všetko najlepšie, veľa spriaznených ľudí, ktorí navštevujú tvoj blog, a dúfam, že tento blog bude ešte dlho existovať :)

    OdpovědětVymazat
  15. Jé, moc gratuluji!! Všechno nejlepší :)

    OdpovědětVymazat
  16. Nebudu už to vypisovat jednotlivě, prostě vám všem moc děkuju! :) Jsem ráda, že se vám soutěž líbí :D

    OdpovědětVymazat
  17. Moooc gratuluju. Asi se opakuju po ostatních, ale nijak jinak nejde popřát. Tak či tak, hodně štěstí, zdraví a ať se tu zas za rok všichni sejdem zdravý a ať blog vydrží a jeho fanoušci taky :D

    OdpovědětVymazat
  18. Tak vše nej!...Pokračuj dál...nej blog je to! :3 :)

    OdpovědětVymazat
  19. Gratuluji a přeji další skvělé roky na blogu! :) Nevím, jestli jsem formulář vyplňovala, mohla by jsi se prosím podívat? :) Děkuji :)

    OdpovědětVymazat
  20. wááááu..super súťaž...prajem len to naj k 1. narodkám blogu a parajem aj veľa šťastia v pokračovaní...:)

    OdpovědětVymazat
  21. Jéé, všechno nejlepší a děkuju moc za soutěž. =D
    Jen malej dotaz... už jsem poslala formulář nebo ne? Právě si nejsem jistá =D

    OdpovědětVymazat
  22. Mooc gratuluji!! Hrozne rada sem chodim uz nejakou dobu. Pises skvele recenze a ostatne vsechny clanky ;-)

    OdpovědětVymazat
  23. ještě jsem se chtěla zeptat, jestli nevadí, že jsem se do soutěže přihlásila včera přes mobil? :)

    OdpovědětVymazat
  24. Vše nejlepší k narozeninám! A děkuju za soutěž. Knihy jsou nádherné :D

    OdpovědětVymazat
  25. Ahoj!V článku máš napsaný, že za sledování přes GFC jsou vstupy navíc, ale ve formuláři máš napsaný, že je to povinný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj :)
      To je to samé jako s tím Fb. S tím formulářem byly nějaké problémy a už to tak zůstalo, ale vážně je to jenom navíc :)

      Vymazat
    2. Ještě jsem se chtěla zeptat, že když jsem sdílela na fb tak jakej odkaz ti tam mám dát

      Vymazat
  26. Velká gratulace! :)

    Jinak jsem zapomněla přidat odkaz na fb stránku. http://www.facebook.com/pages/Kane-and-her-life/148986451871235 Tak ti to pošlu aspoň sem. :) Jsem tam pod stejnou přezdívkou.

    OdpovědětVymazat
  27. Gratuluji ti!!!! Vydrž s náma ještě hodně dlouho! :)

    OdpovědětVymazat