pátek 28. června 2013

Knižní maraton- 1. týden


Knižní maraton od Ettelëy


Tak za sebou máme první týden maratonu. Tenhle týden byl ještě více méně školní, takže na knihy jsem tolik času neměla, ale tenhle týden jsou konečně prázdniny, takže se do toho pořádně opřu :) Podívám se na moje skóre za první týden. Do seznamu jsem si napsala 6 knih, a už  mám 4 za sebou, takže myslím, že tak špatné to nebylo. 

Kniha Shadows od Jennifer L. Armentrout byla přesně taková, jaká jsem čekala. Krátká novela, čítající 180 stran o Dawonovi a Bethany. Pohodové, tříhvězdičkové počtení, přesně jako ostatní díly série. I když hlavní postavy jsou jiné, přišly mi až moc podobné ústřední dvojici série Daemonovi a Katy. Ale i když série Lux není nic dech beroucího, stejně se mi líbí. 

Cesta věčnou nocí od Veronicy Rossi je pokračování mojí oblíbené série, a protože se mi líbilo dokonce víc než první díl, pět hvězdiček mělo jistých. 224 stran nabitých akcí, romantikou a napětím. Všechno jsem vyjádřila v recenzi, takže ke knize nemám moc co dodat. 

Naopak Muka od Lauren Kate pro mě byla doslova muka (tahle série má vážně příhodné názvy). Tři dny jsem se mořila s pitomým 328 stranami! To snad není možné... Tahle série rozhodně není můj šálek kávy, takže dvě hvězdičky pro Muka, a budu doufat, že- jak mi pořád slibuje Vendea- třetí díl bude opravdu lepší. 

Poslední přečtenou knihou je Seize the Night od Sherrilyn Kenyon. Sedmý díl série Dark Hunter tentokrát o Valeriusovi a Tabithě. Tuhle sérii mám hodně ráda, a tento díl si udržel stejnou kvalitu, jako všechny předešlé. Příjemná, odpočinková série, a Sherrilyn píše tak, že i těch 368 stran se dá přečíst za jedno odpoledne. Na další díl jsem opravdu zvědavá, protože je o Danger a Alexionovi. O těchto dvou nebyla v žádném předchozím díle ani zmínka, takže jsem zvědavá, čím Sherrilyn překvapí.

Dneska jsem rozečetla Legendu od Marie Lu. Zatím mám za sebou pouhých 28 stran, ale nevypadá to špatně. Ráda bych se dneska dostala alespoň do půlky tak uvidíme. Musím ale říct, že ta obálka je vážně nádherná.  Snad bude příběh stejně dobrý.

A to je všechno. Celkem to dává 1128 stran. Vzhledem k tomu, že jsem na čtení moc času neměla, jsem celkem spokojená. Doufám, že příští týden bude úrodnější, protože přece jenom jsou prázdniny, takže se celý den můžu válet s knížkou na sluníčku. No... jestli se dočkáme toho sluníčka :) 





Žádné komentáře:

Okomentovat