pondělí 24. června 2013

Top 10 sérií, co chci rozečíst (do konce roku 2013)

Top 10 sérií, co chci rozečíst (do konce roku 2013)



Spirit včera na blogu zveřejnil článek Top 10 sérií, co chci rozečíst (do konce roku 2013) a se svolením velkého šéfa (to znamená Spirita) jsem si sestavila svůj žebříček. Jak se znám, nepřečtu z toho ani půlku, a místo rozečítání nových sérií budu pokračovat v dočítání těch rozečtených (což taky není na škodu) ale baví mě sestavovat různé seznamy, tak proč ne? :) Tak teď už teda k samotnému seznamu. Tam ta da tam ta da dáá! Tady je moje TOP 10:






Partials Sequence je série od Dana Wellse. Od tohohle autora u nás vyšla kniha Nejsem sériový vrah, kterou si chci přečíst už... dlouho. Pak mě ale zaujala právě Partials, a na Nejsem sériový vrah jsem nějak zapomněla. Ale jak to u mě chodí, nedostala jsem se ani k Partials. Teď ji máme jako čtení ve skupině, takže doufám, že si ji konečně přečtu. Rozhodně se nemůžu dočkat, protože ta anotace vypadá slibně, obálka je skvělá a kniha má převážně pozitivní ohlasy. 



Goddess Test má na svědomí Aimee Carter. Na tuhle sérii se chystám hlavně kvůli extrémně milé autorce, se kterou jsem si nějakou dobu psala přes e-mail. Anotace knihy zní zajímavě, obálka se mi líbí, jenom to hodnocení trochu pokulhává. Další dva díly už taky vyšly, takže pokud půjde všechno podle plánu, do konce roku bych mohla přečíst alespoň dva díly série. Navíc vyšlo asi 8 krátkých příběhů k téhle sérii, takže doufám, že se mi bude líbit. 




Série Charley Davidson čítá 6 dílů, z čehož zatím vyšly 4. První díl First Grave on the Right, mě zaujal především kvůli nádherné obálce. Ale nádherných obálek je spousta, takže když jsem si přečetla nějaké recenze zjistila jsem, že kniha má navíc skvělou, sarkastickou hrdinku, takže mi bylo jasné, že tuhle knížku si prostě musím přečíst. 






Trilogii Chaos jsem měla mít přečtenou už v dubnu, kdy jsem to slíbila Vendee, ale nějak jsem se k tomu nedostala. Každopádně mi mohlo být jasné, že ona prostě nedá pokoj, a Hlas nože mi vybrala v měsíčním párování. Série vypadá slibně, i když bych si ji "normálně" asi nepřečetla, protože to tak nějak není můj šálek kávy. Doufám, že do konce roku přečtu alespoň jeden díl, i když by mi vůbec nevadilo, kdybych přečetla trilogii celou. 







Dále tu máme jednu andělskou trilogii. Nadpozemská má přímo nadpozemsky krásnou obálku, a v poličce na mě čeká už nějakou dobu, a normálně bych ji měla dávnou přečtenou ale... Ale to mě jednou zase chytl nějaký šílený nápad. Četla jsem druhý díl nějaké knihy, a nepamatovala jsem si skoro nic z prvního dílu, tak jsem si řekla, že Nadpozemskou začnu číst, až budu mít doma všechny tři díly. Už mi chybí jenom třetí, který by měl vyjít v červenci, tak doufám, že o prázdninách bych si mohla dát andělskou jízdu, a přečíst celou sérii. 





Dystopickou sérii od Marie Lu jsem si kvůli hlavně kvůli tomu, že z ní byl Spirit tak nadšený. Dobře, malý podíl na tom měla i ta úžasná obálka. V každém případě Legenda se mi válí doma už nějaký ten měsíc, a já jsem se k ní ještě nedostala. Přitom vypadá tak lákavě! Proto jsem si ji dala jako cíl v předprázninovém maratonu, takže pokud zase neodběhnu od seznamu, k téhle sérii se letos dostanu. Druhý díl by u nás měl vyjít v září, tak snad se k němu dostanu co nejdřív. Třetí díl je naplánován na leden 2014.




Šíleně dlouho sérii Dark Hunter od Sherrilyn Kenyon mám hrozně ráda, a Nicka jako postavu jsem si oblíbila, takže série věnovaná jenom jemu mi prostě nemohla utéct. Chronicles of Nick vypadá jako skvělá jízda, takže o prázdninách bych ráda stihla alespoň dva díly. Největší problém je, že nevím, kdy začít číst. Nerada bych si naspoilerovala nějaké události k Dark Hunter sérii, ale na druhou stranu nechci číst ani spoilery k sérii o Nickovi, které se dozvídám z Dark Hunter. Hlavně v sedmém díle, který jsem dneska dočetla se stalo něco velkého, a opravdu nerada bych začala číst Infinity a zjistila, že tady se to ještě nestalo. 





Bloodlines od Richelle Mead je- jak jistě víte- spin off série k Vampýrské akademii. K VA jsem se dostala až letos, a i když jsem to po prvním díle nečekala, sérii jsem si zamilovala. Přesto se nemůžu donutit přečíst si Pokrevní pouta. Možná za to může to, že jsem si Sydney moc neoblíbila, možná to, že nesnáším Lissu, a možná mi prostě bude chybět Dimitri. Každopádně doufám, že série bude stejné dobrá jako Vampýrská akademie, ne-li lepší. 






Smečka od Andrey Cremer u nás vyšla už v roce 2011, a já ji ještě pořád nemám přečtenou. Minulý rok jsem si přečetla krátkou povídku Shadow Days, která se mi celkem líbila, ale ne natolik, abych okamžitě sáhla po Smečce. Když už to konečně vypadalo, že si ji přečtu Vendea mi totálně znechutila hlavního hrdinu (děkuji pěkně) takže jsem čtení zase odložila. Ale nemůžu to odkládat věčně, takže v červenci... nebo spíš v srpnu se pustím i do téhle vlkodlačí série. 





A na závěr žebříčku přidávám sérii Nightwatchers od Michelle Rowen. Několikrát jsem na Goodreads viděla obálku, která se mi celkem zalíbila, ale k přidání do to-read listu mě přinutila až recenze Kath. Její nadšení se tak nějak přeneslo i na mě, a mně se tahle série začala zamlouvat čím dál víc. V našich končinách není Michelle moc známá (nebo alespoň já jsem o ní předtím neslyšela) ale stejně doufám, že se mi její knihy budou líbit. 

10 komentářů:

  1. Smečka a Nadpozemská sú skvelé ;) A Legendu si chcem tiež prečítať :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem moc ráda, že to říkáš, protože od Smečky mě odrazuje právě hlavní hrdiny, a od Nadpozemské zase Anns :D doufám, že se mi budou taky líbit :)
      Vypadá skvěle! Ještě aby byla tak dobrá i uvnitř :D

      Vymazat
  2. Nadpozemskou jsem už četla dokonce i druhý díl :D Na třetí se moc těším...už prostě chci vědět jak to dopadne :)
    Smečku bych si taky chtěla přečist :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám oba doma, a snažím se seč můžu, abych se do nich nepustila hned :D

      Vymazat
  3. Haha, že prej ten článek bude snad před víkendem... xD Ale ne, jsem rád, že je tak brzo po tom mém. :-)
    A teď k samotnému seznamu: za prvé doufám, že není seřazen podle důležitosti, protože jestli jo, tak bys mě s Legendou na šestce a PP na osmičce (ač je to mé oblíbené číslo) pěkně naštvala! :D
    Partials si chci přečíst taky! Ale ty víš, jaké mám pořád bobky z ájiny, a že prej toto zrovna dvakrát nejlehčí AJ nemá, takže budu pořád doufat v český překlad. Ale Sériového vraha si přečti! Ten je epickej! :D
    Goddess Test bych si také rád někdy přečetl, i když teď tu mám zřejmě pořád něco lepšího na čtení...
    Na Chaos se také chystám, taky doufám, že do konce roku dám minimálně 2 díly, i když bych chtěl taky celou trilogii. :P
    S Nadpozemskou to mám nastejno, zato za Legendu a Pokrevní pouta byť ještě ráda, že jsem ti něco neprovedl! =D
    A nakonec se poinformuji o sérii Chronicles of Nick. To nemůžeš číst prostě tak? To je taky jakoby něčí spin-off? :O Já myslel, že to je normální série, maximálně ze stejného světa jiných knih. Protože mě to jako taky hódně láká! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem nevěděla, že to stihnu! :D Včera jsem nebyla doma, dneska jsem přišla pozdě a přes víkend zůstávám u kámošky, tak jsem to chtěla stihnout :D
      Není! :D Kdyby byl podle důležitosti, Legenda je první, protože jsem si ji dala do Maratonu :P A na Bloodlines moc nespěchám :D
      Taky jsem slyšela, že ta aj není nejlehčí, ale snad to nějak zvládnu :D Hele, kdybys začal číst, tak ti to půjde! :D Jsou i knihy s lehčí aj, a čím víc jich přečteš, tím lépe ti to půjde :D A k Vrahovi se dostanu! Někdy...
      Jestli bude dobrá, tak tě k tomu přečtení donutím, a je mi jedno jak :D
      Já už jí to slibuju pěkně dlouho, i když zas tak moc se mi do Chaosu nechce :D Nemám tušení, co od toho čekat.
      Já se k nim dostanu! I swear! :D
      To je složitější :D Nick je postava v Dark hunter sérii. Chronicles of Nick jsou speciálně o něm, a pokud jsem to pochopila dobře, odehrávají se, když je Nickovi 14. V Dark Hunter je mu přes 20 tuším, takže teoreticky by to spoilerovat nemělo, ale v DH byl těch obrovský WTF moment, kdy někdo umřel, a je fakt na nic číst o postavě, která je mrtvá :DD Nebo spíš bude :D

      Vymazat
  4. Lissa v Bloodlines nie je, je to skvelý spin-off, páči sa mi Adrian a jeho väčší priestor aj keď samozrejme chýbajú Rose a Dimitri. Autorka však sľúbila v ďalších dieloch aj ich, prečítaj si určite 8)
    Nadpozemská je skvelá, teším sa na 3ku už 8)
    Nočný tieň 1 som čítala, zatiaľ som nemala čas na zvyšné diely, ale páčilo sa mi to.
    Legendu si chcem prečítať, tá téma znie skvele 8)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráááda :D Ani nevíš, jak moc. Adriana mám ráda, ale Dimka je prostě Dimka :D
      Taky se na tu trojku těším, protože si to pak budu moct konečně přečíst :)
      Jednička prý není tak špatná, ale pak už to jde z kopce, tak nevím.

      Vymazat
  5. Tak z tvého seznamu se chystám akorát na Legendu, možná Partials, ale to se ještě uvidí. Ostatní mě moc nelákají, hlavně teda ta Smečka. Od té mě spoustu lidí odradilo, takže dám radši přednost něčemu lepšímu. Co se týká Nadpozemské, četla jsem první díl, který mě po trochu horším začátku moc mile překvapil. Rozhodně se vrhnu na další díly. A Pokrevní pouta, to je prostě moje srdcovka. Myslím, že se vyrovnají VA, i když je to trošku jiné. Adrian to ale jistí:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem z zvědavá, co na ni řekneš! :)
      Taky mě od ní dost lidí odrazovalo, ale ty Temné dny nebyly tak špatné :D
      Od Nadpozemské mě šíleně odrazuje Anns, které se vůbec nelíbila, tak doufám, fakt doufám, že se mi bude taky líbit :D
      Já mám hodně ráda Dimitrie, ale Adrianovu smyslu pro humor se nedá odolávat :D

      Vymazat